De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Renée Koenen - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Renée Koenen - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Renée

14 April 2015 | Nederland, Bemmel

Goedemorgen mensen,

Dat zal ik de komende 5 maanden niet meer zo snel horen. Aankomende donderdag vertrek ik naar Bangkok om een stage te volgen bij Co van Kessel. Bij dit bedrijf ga ik onder andere fietstours geven! Via dit blog kunnen jullie mij dan volgen wat ik daar allemaal aan het doen ben en ga meemaken. Op dit moment zit ik nog in mijn badjas te denken wat ik allemaal nog moet gaan inpakken en wat mij allemaal te wachten staat. Daar zal ik de volgende vijf maanden wel achter komen! So, stay tuned ik ga maar eens inpakken!

Dikke lik van Renée


  • 14 April 2015 - 18:55

    Gerda:

    Nu succes met de laatste dingetjes.
    Goede reis en we wachten
    met spanning af hoe het gaat
    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renée

Halloo lieve vrienden en reisvrienden, Op dit blog kunnen jullie al mijn reisverhalen en ervaringen lezen die ik in een aantal landen heb opgedaan! Ik wens jullie heel veel lees plezier. Liefs Renée!

Actief sinds 12 Juni 2012
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 10982

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 03 September 2015

Bangkok, Thailand

20 Juli 2012 - 19 Augustus 2012

India

Landen bezocht: