Daar zijn we dan - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Renée Koenen - WaarBenJij.nu Daar zijn we dan - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Renée Koenen - WaarBenJij.nu

Daar zijn we dan

Door: Renée Koenen

Blijf op de hoogte en volg Renée

22 Juli 2012 | India, Kodaikānāl

Hè hè, daar zijn we dan eindelijk aangekomen in India!
Het is echt een hele lange reis geweest om hier te komen en om ook nog aan internet te komen maar we klagen niet we zijn er eindelijk1!
Onze eerste vlucht was erg lang maar ook heel erg leuk omdat we een tv schermpje hadden waar we films op konden kijken en spelletjes op konden spelen. Het eten was echt heerlijk en de stewardessen waren erg aardig! De 2de vlucht was ook prima en op Dubai hadden we voor zo ver geen problemen... tot onze 3de vlucht; mijn koffer was dus te zwaar want blijkbaar kon er maar 20 kilo in je koffer voor die vlucht en ik had 26.6 dus die vrouw pikt mij ervoor uit terwijl de koffers van kim en annette ook te zwaar was. Zelf was ik al helemaal in paniek maar wat blijkt nou, het ging niet alleen om mijn koffer maar ook om die van Kim en Annette. Die vrouw heeft dus een gemiddelde genomen van alle zware koffers en toen heb ik het betaald. Het vliegtuigje was prima en de propellers waren zo leuk haha! Daarna moesten we nog in een busje naar Kodai! Het was echt prima alleen heb ik meer geslapen dan naar buiten gekeken dat was wel jammer maar goed ik had die slaap echt nodig!
Ik ben onderweg echt heel erg verkouden geworden dus werd ik meteen naar de dokter door gestuurd en zit ik nu al de medicijnen faal! Al gaat het nu wel wat beter. Morgen moet ik alleen weer terug maar ik denk daarna niet meer :) het heeft echter wel heel erg lang geduurd voordat we internet hebben maar die heb ik nu eindelijk! Na mijn ziekenhuis bezoek, zijn we gaan eten en dat was apart omdat het op een dienblad werd gegooid.. het was wel goed te doen! Daarna was er een feestje waar ik bijna in slaap viel en maar terug naar mijn dorm ben gegaan om heerlijk te gaan slapen!

Vandaag hebben een rondleiding gehad en heerlijk uitgeslapen yay! we komen net terug uit het dorpje en ik heb een tas en oorbellen gekocht :) zometeen gaan we lekker uit eten ben erg benieuwd!

Liefs Renée <3

  • 22 Juli 2012 - 15:53

    Hetty:

    Hoi Renee
    Wat een ontzettend leuk verhaal!!! En je bent er wel weer eentje hoor!!! Koffer te zwaar en dan ook al meteen ervaring om daar een ziekenhuis te bezoeken. Weet je wel hoe dat is voor die ouders die thuis achterblijven en dit allemaal zo horen en lezen?? hahaha Heerlijk ding ben je toch!!!! Hoop maar dat de medicijnen aanslaan en je zonder problemen verder kunt genieten! Super die foto's al. Ennuh, mag me er niet mee bemoeien, maar heenweg koffer al te zwaar,............????TASJE,....oorbellen,....????En dan ben je er net pas en mag je nog een week of 4!!!!!!!!! groetjessssssssss xxxx

  • 24 Juli 2012 - 16:30

    Renée Koenen:

    Hihi dankjewel Hetty, het weeshuis was moeilijker maar die koffer tja dat vliegtuig deed gewoon moeilijk de andere maatschappij waar we mee terug vliegen mag ik 30 kilo voor hebben ennuh ik laat heel veel achter ;p
    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Kodaikānāl

India

Uitwisseling/Studiereis

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2012

Woensdag & Donderdag

21 Augustus 2012

maandag en dinsdag

21 Augustus 2012

Zondag

21 Augustus 2012

Vertrek van KIS

08 Augustus 2012

laatste puntjes op de i zetten
Renée

Halloo lieve vrienden en reisvrienden, Op dit blog kunnen jullie al mijn reisverhalen en ervaringen lezen die ik in een aantal landen heb opgedaan! Ik wens jullie heel veel lees plezier. Liefs Renée!

Actief sinds 12 Juni 2012
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 11040

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 03 September 2015

Bangkok, Thailand

20 Juli 2012 - 19 Augustus 2012

India

Landen bezocht: