Het is zover! - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Renée Koenen - WaarBenJij.nu Het is zover! - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Renée Koenen - WaarBenJij.nu

Het is zover!

Door: Renée Koenen

Blijf op de hoogte en volg Renée

19 Juli 2012 | Nederland, Bemmel

JA JA JA morgen gaan we naar India!
Ik heb er zo'n zin in! Altans niet in het feit dat ik mijn familie en vrienden moet achterlaten. Al staat daar wel een hoop leuks tegenover! Er hangen natuurlijk ook wat consequenties aan deze reis, aangezien we geen korte kleding mogen dragen heb ik een soort van mijn kleding kast moeten veranderen..

Morgen vertrekken we vanuit Dusseldorf naar Dubai om vervolgens naar Chennai te reizen en vanuit Chennai naar Madurai te gaan en nog 4 uur in een bus te zitten. Al met al drukt dat de pret niet en heb ik er heeeeel veeeel zin in!

Lieve mensen en Nederland ik ga jullie heel erg missen and stay tuned!

Love, Renée

  • 20 Juli 2012 - 13:56

    Hetty:

    Hoi Renee,
    Hele goeie reis en een SUPER, mooie, tijd in India! GENIET ERVAN. Ik blijf je volgen!! xx

  • 21 Juli 2012 - 14:13

    Oma:

    Hoi Renée een hele fijne tijd in India.
    Leuk om je te volgen.
    Kus Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bemmel

India

Uitwisseling/Studiereis

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2012

Woensdag & Donderdag

21 Augustus 2012

maandag en dinsdag

21 Augustus 2012

Zondag

21 Augustus 2012

Vertrek van KIS

08 Augustus 2012

laatste puntjes op de i zetten
Renée

Halloo lieve vrienden en reisvrienden, Op dit blog kunnen jullie al mijn reisverhalen en ervaringen lezen die ik in een aantal landen heb opgedaan! Ik wens jullie heel veel lees plezier. Liefs Renée!

Actief sinds 12 Juni 2012
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 11047

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 03 September 2015

Bangkok, Thailand

20 Juli 2012 - 19 Augustus 2012

India

Landen bezocht: