Zagen zagen wiede wiede wagen. - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Renée Koenen - WaarBenJij.nu Zagen zagen wiede wiede wagen. - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Renée Koenen - WaarBenJij.nu

Zagen zagen wiede wiede wagen.

Blijf op de hoogte en volg Renée

06 Augustus 2012 | India, Kodaikānāl

Vandaag gingen we dus weer naar school. Al was het anders dan normale dagen. Vandaag zijn we maar een halve dag naar school geweest en daarna fotolijstjes gemaakt.

De dag begon weer vroeg en daarom zaten we al om half 8 aan het ontbijt. We gingen na het ontbijt naar de mentor en daar werd verteld over dat er van het weekend iets wat gebeurt wat niet door de beugel kon en dat wij dat ook niet moesten doen. Daarna hadden Hedwig en ik Humanities waar we niet veel deden, die werd vervolgd door Engels waar ik een boek heb gelezen. Toen hadden we tea-time, lekker koekje op en weer op naar de lessen. Dit keer wiskunde, hier hebben Hedwig en ik wat zitten kletsen, spelletje gespeeld en daarna hadden we scheikunde waar we niet naar toe gingen =). Na lunch hadden we, naar ons denken afgesproken met mister Roy van SoEx. Daar aan gekomen vertelde hij dat we tijdens de tea break hadden moeten komen. Tja als je break zegt kom maar in de break naar mijn office dan kan je tea-time of lunch bedoelen. Hij vertelde ons dat we een brief moesten schrijven aan de vice-principal om onze lessen te missen en dan nog een uurtje naar de les te gaan. Maar ja die was al lang begonnen dus hebben we even een plan van aanpak gemaakt. Het 6de uur gingen we weer terug en konden we met de vice-principal praten, en hij vertelde dat het goed was om de lessen te missen. Toen zijn we foto lijstjes gaan maken in de woodshop. Dit was echt een hele klus en ze zijn nog steeds niet klaar. De woodshop ging ook al om kwart voor vijf dicht dus hebben we niet echt veel tijd gehad aangezien we ook naar het weeshuis wilden om alvast te gaan schilderen. Na het zagen en plakken zijn we nog even Kodai in geweest om foto’s af te laten drukken. Maar ons kennende zijn we ook nog een paar winkeltjes in geweest en heb ik wat armbandjes aan mijn verzameling toegevoegd =), Daarna was het onderhand wel tijd om te gaan eten en hebben we lekker gedineerd. Vervolgens ben ik met Esmé terug naar onze dorm gegaan en kregen we te horen dat we die avond naar Domino’s pizza gingen eten. Nou daar zijn we dus net geweest en het was heel gezellig en lekker. Misschien kunnen jullie het lezen maar ik heb niet zo’n zin om te schrijven, maar morgen is weer een dag en ik hoop dat het dan wel leuker is hihi!

Stay tuned, love your comments and lots of hugs and kisses from Kodaikanal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Kodaikānāl

India

Uitwisseling/Studiereis

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2012

Woensdag & Donderdag

21 Augustus 2012

maandag en dinsdag

21 Augustus 2012

Zondag

21 Augustus 2012

Vertrek van KIS

08 Augustus 2012

laatste puntjes op de i zetten
Renée

Halloo lieve vrienden en reisvrienden, Op dit blog kunnen jullie al mijn reisverhalen en ervaringen lezen die ik in een aantal landen heb opgedaan! Ik wens jullie heel veel lees plezier. Liefs Renée!

Actief sinds 12 Juni 2012
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 11052

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 03 September 2015

Bangkok, Thailand

20 Juli 2012 - 19 Augustus 2012

India

Landen bezocht: