Bijnabijnabijna! - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Renée Koenen - WaarBenJij.nu Bijnabijnabijna! - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Renée Koenen - WaarBenJij.nu

Bijnabijnabijna!

Door: Renée Koenen

Blijf op de hoogte en volg Renée

08 Juli 2012 | Nederland, Bemmel

Ja ja het gaat bijna gebeuren over 2 weken zit deze dame in India!
Nu nog even een aantal inkopen doen en me helemaal verdiepen in de aankomende 4 weken. Hopelijk is alles goed geregeld om India binnen te komen, aangezien ik het weer verkeerd had gedaan tijdens het invullen van mijn VISA, hoe dom kan je zijn... maar als alles goed is, is alles nu geregeld. Nu nog even 2 weken van mijn bedje genieten en gezellige dingen doen met vriendinnen en dan is het Here I Come India! Heb er zin in =)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bemmel

India

Uitwisseling/Studiereis

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2012

Woensdag & Donderdag

21 Augustus 2012

maandag en dinsdag

21 Augustus 2012

Zondag

21 Augustus 2012

Vertrek van KIS

08 Augustus 2012

laatste puntjes op de i zetten
Renée

Halloo lieve vrienden en reisvrienden, Op dit blog kunnen jullie al mijn reisverhalen en ervaringen lezen die ik in een aantal landen heb opgedaan! Ik wens jullie heel veel lees plezier. Liefs Renée!

Actief sinds 12 Juni 2012
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 11037

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 03 September 2015

Bangkok, Thailand

20 Juli 2012 - 19 Augustus 2012

India

Landen bezocht: