Volle schooldag - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Renée Koenen - WaarBenJij.nu Volle schooldag - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Renée Koenen - WaarBenJij.nu

Volle schooldag

Blijf op de hoogte en volg Renée

24 Juli 2012 | India, Kodaikānāl

Hali Halo, vandaag hebben we dus de tweede schooldag gehad en zijn we weer naar het weeshuis gegaan. Deze dag hebben we wel vol school gehad.

Te beginnen bij mister Johnson, in mijn vorige verslag staat die fout oeps! We gingen verder met een spel wat we niet af hadden gekregen gister en helaas kregen we het dit keer ook niet af. Het was ook niet echt een spel, het waren kaartjes met eigenschappen van alle personen in het klaslokaal erop. Daarna hadden Marjolein en ik 2 uur Drama. Ik had dit nog nooit mee gemaakt en was daarom ook dol enthousiast om mee te doen. We hebben van alles gedaan en later zijn we bij een groepje in gedeeld die al waren gemaakt, om een scene te spelen die we zelf hadden bedacht. Dit was heel erg leuk om te doen en ik vind het jammer dat ik waarschijnlijk de laatste 2 uur Drama op de 3de dag mis, ivm SoEx. Drama werd vervolgd door 2 uur computer technologie wat erg saai was! Daarvoor ben ik nog in de thee pauze naar de dokter gegaan om te kijken naar me keel en de dokter heeft vast gesteld dat ik een infectie in me keel heb! NIET SCHRIKKEN ik heb hier altijd last van als ik verkouden ben. Dan doet me keel pijn en heb ik gewoon moeite met slikken. Maar nu zit ik dus aan de antibiotica dus het allemaal niet even makkelijk om dit erbij te hebben. Maar goed computer techno… Heel saai, na mijn bliksem bezoek is het mij nog even snel uit gelegd hoe het werkte en daarna hebben Marjolein en ik 2 uur nauwelijks iets gedaan alleen maar tekeningetjes gemaakt op de computer. Daarna hadden we lunchpauze, we konden de rest niet vinden dus ik hebben Marjolein en ik buiten gegeten. Achteraf zat de rest binnen en zijn we nog even bij hen gaan zitten omdat ze iets hadden geregeld om school te skippen voor SoEx. Daarna hadden we met z’n 6en Engels waar we vervolgens weer niks gedaan hebben aangezien we een stuk geschiedenis kregen. Die les werd gevolgd door humanities, dit was zoo leuk…………..met Hedwig! Om een uur lang boter kaas en eieren te spelen! En toen ja en toen 2 uur scheikunde wat een baasje was dat zeg. We hebben een uur lang film gekeken en daarna moesten we aantekeningen over nemen. Erg nutteloos als je dit al hebt gehad in de derde. Toen iemand er wat van had gezegd hoefde we het niet meer op te schrijven.

Om 4 uur kwam meneer SoEx ons op halen om mee te gaan naar het weeshuis! Dit was weer zo leuk, we hebben touwtje gesprongen, gevoetbald, gelummeld, liedjes gezongen, en foto’s gemaakt en niet zo’n klein beetje! Op een gegeven moment werd mijn foto camera uit me handen getrokken om foto’s van mij te maken en hun zelf. Het was weer geweldig en we hebben een kleine lijst gemaakt van spullen die handig zijn voor de kindjes. Daarna moesten we gaan, wij rennen omdat de jeep al wegreed haha. Daarna heb ik even de dorm van Imke en Hedwig gezien en vervolgens lekker gegeten. Helaas gaan Carlijn en Anouk (lerares + zusje) morgen weg, ik ga ze natuurlijk missen maar dat komt wel weer goed ze zijn in de buurt =)! Nu zit ik lekker te chillen in me dorm. Straks misschien nog even skypen met het thuis front en dan lekker slapen! Tot morgen!
Liefs! <3 <3 <3

  • 24 Juli 2012 - 18:39

    Voor Renée:

    Hoi Renée,
    Fijn dat je het zo naar de zin hebt. Het is een hele ervaring om te zien hoe of ze in een ander land leven. De temperatuur zal wel hoger zijn dan in Holland, alhoewel het hier niet slecht is. 26/27 graden.
    Wat is Oeps en SoEx, maar daar kom ik misschien later wel achter.
    Slaap je op het Inetrnaat en op een slaapzaal ? Ik hoop dat de zere keel gauw overgaat en wens je beterschap.
    Kus Oma

  • 25 Juli 2012 - 16:23

    Renée Koenen:

    Hoi Oma!

    Haha dank u wel! Maar oeps is gewoon ja oeps vergeten haha, en SoEx is Social Experience, waarbij we naar weeshuizen gaan en andere sociale ervaringen gaan doen!

    kusjess uw klein dochter!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Kodaikānāl

India

Uitwisseling/Studiereis

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2012

Woensdag & Donderdag

21 Augustus 2012

maandag en dinsdag

21 Augustus 2012

Zondag

21 Augustus 2012

Vertrek van KIS

08 Augustus 2012

laatste puntjes op de i zetten
Renée

Halloo lieve vrienden en reisvrienden, Op dit blog kunnen jullie al mijn reisverhalen en ervaringen lezen die ik in een aantal landen heb opgedaan! Ik wens jullie heel veel lees plezier. Liefs Renée!

Actief sinds 12 Juni 2012
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 11032

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 03 September 2015

Bangkok, Thailand

20 Juli 2012 - 19 Augustus 2012

India

Landen bezocht: