School en paardrijden - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Renée Koenen - WaarBenJij.nu School en paardrijden - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Renée Koenen - WaarBenJij.nu

School en paardrijden

Blijf op de hoogte en volg Renée

26 Juli 2012 | India, Kodaikānāl

Hoi hoi, nou wat hebben we vandaag gedaan. Laat ik beginnen met het ochtend programma.

Zoals gewoonlijk stond ik om half 7 op en ben daarna gaan ontbijten met de groep. Daarna hadden we home room, maar we moesten naar het grote gebouw komen voor een soort presentatie die ongeveer een half uur duurde. Ik had verwacht dat first period uit zou vallen maar helaas tegen die verwachting in hadden Hedwig en ik Humanities, het saaiste vak hier op school. Die werd vervolgd door Engels met Fransje, Annette, Marjolein, Hedwig en Esmé. Daarna hadden we een tea break en toen 2 uur biologie. Ik vond het jammer dat ik er niet veel van begreep en we allemaal apart werden gezet door de lerares. En er kwam nog een vrouw binnen die ons even de les las dat we stil moeste zijn of beter konden gaan maar ja aangezien iedereen in de klas aan het praten was is dit natuurlijk oneerlijk. Gelukkig gingen de 2 uur snel voorbij en hadden we lunch. Het was echt heel lekker =). We zouden 2 uur Tamil krijgen maar in plaats daarvan zijn we naar een andere school gegaan voor jongere vrouwen van onze leeftijd die niet veel geld hebben en een museum. Het was wel interessant om te zien hoe zij les kregen en het verhaal er achter ook. In het busje naar de school hebben we Nederlandse liedjes gezongen en de Duitsers en andere leerlingen keken ons een beetje raar aan maar daar hadden we schijt aan! Het was reuze gezellig. In het museum hingen allemaal dooie dingen, van baby’s tot dieren. Het was niet echt heel indrukwekkend zoals gezegd was. Maar ik heb het geapprecieerd en netjes alles bekeken. Daarna gingen we weer terug naar school en hadden Hedwig en ik 2 uur wiskunde, althans ik Hedwig had zangles het achtste uur. In het begin dachten we dat het vet makkelijk zou zijn, en dat was het ook wel maar ik kwam er gewoon niet uit hoe die man het vertelde. Aangezien we natuurlijk verwend zijn met onze grafische rekenmachines. Maar het is me uiteindelijk wel gelukt. We mochten eerder weg dus ben ik even naar de kantine gegaan voor een kleine snack. En dit keer hadden ze popcorn nomnomnomnom! Even opgegeten toen nog even terug gegaan naar me dorm en daarna weer terug om iets leuks te doen met Aastha, Raghvendra, Shagun Sailja en de meiden. We gingen paardrijden en fietsen, het paardrijden was wel leuk om te doen maar wel duur voor 4 kilometer. We werden wel heel erg nagekeken door mensen op straat en zelfs foto’s gemaakt door toeristen. Het avond eten hebben we bij domino’s pizza’s gegeten. We moesten best lang wachten maar het was goed te doen en lekker pittig =). Omdat we om 7 uur weer in onze dorms moesten zijn hadden we de rest van onze pizza mee genomen naar KIS. Snel goede nacht gezegd en naar wissy gegaan. Hier hadden we een kleine dorm meeting waar miss Tensen (of zo iets) ons over God heeft verteld en even met ons gepraat. Nu ben ik lekker me bloggie aan t typen en net een beker warme melk op. EN IK BEN WEER VERGETEN NAAR DE DOKTER TE GAAN! Zo dom ben ik… nou ja morgen weer een nieuwe dag! Zo meteen lekker slapen en dan gaan we morgen avond op kamp oeeh heb er zin in! Dus geen blog voor de rest van het weekend!

But stay tuned!

Love, Renée <3

  • 26 Juli 2012 - 17:53

    Annemarie 26 Juli 2012:

    nou was dus weer een leuke dag, morgen zul je wel last hebben van zadelpijn hihi. Wij hebben vanmiddag gekookt voor vanavond dan komt de fam. Mamahit eten. Nina heeft goed geholpen met alles, de tafel staat al mooi gedekt dus ze mogen komen. we hebben een tomaatgerechtje vooraf, dan kipfiletrolletjes met pesto, aardappels, ui, champigons uit de oven met rosemarijn en sla. Het is hier erg warm de hele week al, dus binnen voelt het beter dan buiten.
    dikke kus mama

  • 28 Juli 2012 - 20:10

    Van Gerda En Winfried:

    hallo daar
    nu je ben wel erg druk bezig de hele dag
    gaat de keel al beter?
    is wel een hele ervaring toch?
    nu merk je pas dat we hier best wel verwent zijn en dat alles zo vanzelfsprekend is
    is wel goed dat je dit ook meemaak daar
    geniet er van en doe je best je kunt het dat week ik ook al is het soms niet zo leuk
    tot horens
    dikke kus
    gerda en Winfried

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Kodaikānāl

India

Uitwisseling/Studiereis

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2012

Woensdag & Donderdag

21 Augustus 2012

maandag en dinsdag

21 Augustus 2012

Zondag

21 Augustus 2012

Vertrek van KIS

08 Augustus 2012

laatste puntjes op de i zetten
Renée

Halloo lieve vrienden en reisvrienden, Op dit blog kunnen jullie al mijn reisverhalen en ervaringen lezen die ik in een aantal landen heb opgedaan! Ik wens jullie heel veel lees plezier. Liefs Renée!

Actief sinds 12 Juni 2012
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 11036

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 03 September 2015

Bangkok, Thailand

20 Juli 2012 - 19 Augustus 2012

India

Landen bezocht: