Monday's -___- - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Renée Koenen - WaarBenJij.nu Monday's -___- - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Renée Koenen - WaarBenJij.nu

Monday's -___-

Blijf op de hoogte en volg Renée

30 Juli 2012 | India, Kodaikānāl

Today was the day we went to school again, and it was so boring. Nou ja de eerste twee uur niet echt! Zoals gewoonlijk moesten we eerst naar home rooming gaan, en daar werd iets uitgelegd over ‘the care week’ die deze week zal zijn.

Daarna hadden we gym! We gingen volleybal spelen en dat was echt heel erg leuk! De gym leraar was een beetje apart maar ik heb wel lol gehad. We hebben een keer gewonnen en de het laatste potje verloren tegen de meiden die in het schoolvolleybalteam zitten. Daar was echter wel weinig van te merken aangezien ze maar met 12-10 hadden gewonnen en niet echt geïnteresseerd waren. Na tea time hadden we Tamil, dit was deze keer wel interessant aangezien we meer over de cultuur te weten kwamen en dan vooral over het trouwen. Wel apart want de vrouw is niet echt meer vrij wanneer ze getrouwd is, ze is meer een bezit van de man. De lessen die daarna volgden waren erg saai en vooral de laatste 2 uur waar Marjolein en ik Computer Technologie hadden. Gelukkig is het allemaal wel snel gegaan en hebben we na deze schooldag even overlegd hoe we het geld gaan verdelen voor het weeshuizen, ziekenhuis en het bejaardenhuis. Later kwam miss Hoskin naar ons toe en vertelde ons dat we donderdag beneden naar de berg gaan om naar een christelijk weeshuis te gaan waar we ook een nachtje gaan overnachten! Hoe geweldig, ik heb er zo’n zin in! En daar komt ook onze laatste schooldag van de week bij kijken die morgen is, omdat we woensdag naar een sari-fabriek gaan. Daar worden jurken gemaakt die de meeste vrouwen hier dragen. Ik heb het gevoel dat het nu allemaal echt gaat beginnen en dat doet me zeer goed (: Nu zit ik lekker in me dorm en komt er zo meteen noodle soep aan, yay we hebben een bestelling gedaan bij een restaurant die wat te eten komt brengen! En daarna ga ik maar lekker slapen aangezien ik uitgeput ben!

Stay tuned!

xoxo

  • 01 Augustus 2012 - 10:50

    Annemarie:

    hoi lieve Renee, allemaal leuks voor jullie geniet maar lekker verder. hier gaat ook alles naar wens een ritme van zwembad, eten, strand, eten, slapen enz. saai maar wel heerlijk............ volgende week maar iets ondernemen. Misschien is het leuk om een Sari aan te schaffen indien dat mogelijk is. dikke kus mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Kodaikānāl

India

Uitwisseling/Studiereis

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2012

Woensdag & Donderdag

21 Augustus 2012

maandag en dinsdag

21 Augustus 2012

Zondag

21 Augustus 2012

Vertrek van KIS

08 Augustus 2012

laatste puntjes op de i zetten
Renée

Halloo lieve vrienden en reisvrienden, Op dit blog kunnen jullie al mijn reisverhalen en ervaringen lezen die ik in een aantal landen heb opgedaan! Ik wens jullie heel veel lees plezier. Liefs Renée!

Actief sinds 12 Juni 2012
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 11033

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 03 September 2015

Bangkok, Thailand

20 Juli 2012 - 19 Augustus 2012

India

Landen bezocht: